10 Πράγματα Που Δεν Ξέρετε Για Τον Καφέ (Ζεστό, ή Κρύο)

Σχόλιο: Όχι γάλα! Ποτέ γάλα!





-------------------

Θα το μοιραστώ μαζί σας αυτό: 1 μήνας χωρίς καφέ 😍 Δεν είχα καταλάβει ότι 1 πρωινός καφές Ελληνικός κ ίσως ένας espresso την ημέρα μπορεί να έχει τέτοια επιρροή πάνω μου.
Να σημειωθεί ότι δεν έπινα καφέ για να ξυπνήσω ή να ενεργηθώ - πίστευα ότι αυτός δεν είναι νορμάλ τρόπος. Έπινα από συνήθεια. Εύκολο ντόπινγκ. Υπάρχουν πιο όμορφοι τρόποι να διεγείρεις φυσικά τον οργανισμό σου 😍

Το αστείο είναι που από τη μια πίνουμε καφέ να ανέβει επιθετικά η ενέργειά μας και μετά πίνουμε αλκοόλ για να χαλαρώσουμε!!!😂

Όποιος με γνωρίζει, ξέρει ότι...
αν υποψιαστώ ότι είμαι εξαρτημένη
σε κάτι (ή κάποιον), παίρνω χρόνο συναισθηματικής προετοιμασίας και...
το κόβω.🤯

👉Δεν μου το απαγορεύω, ποτέ!
Απλά, μου δίνω το δικαίωμα να δω πώς είμαι χωρίς αυτό. (ταυτόχρονα εφαρμόζω εύκολες τεχνικές και με υποστηρίζω με πολλή αγάπη. **Έτσι έκοψα το 2011 το τσιγάρο.)

Τί παρατηρώ τώρα;

🌿Ξυπνάω πιο ομαλά
🌿Κοιμάμαι πιο καλά το βράδυ
🌿Έχω πιο σταθερή χαρά και ενέργεια χωρίς αυξομειώσεις
🌿Μειώθηκε η λαιμαργία (τραβά πολύ ενέργεια ο καφές και μετά πεινας)
🌿Μειώθηκε η κατακράτηση νερού
🌿Το νευρικό μου σύστημα πιο ισορροπημένο
🌿Πιο όμορφο διαλογισμό

Οι πρώτες 3 μέρες είναι δύσκολες🥴😨

🌸Αν νυστάζω μέσα στην ημέρα κλείνω τα μάτια για λίγα λεπτά και επιτρέπω στον εαυτό μου να χαλαρώσει
και ύστερα πίνω ένα χυμό (μήλου προτιμώ)

🌸Έχω εμπλουτίσει ντουλάπια και ψυγείο με πολλές εναλλακτικές (τσάι βοτάνων, φρούτων, λουλουδιών, γάλα καρπών, ωμό κακάο, ανθόνερο, ανθρακούχο, φρούτα κομμένα στην κατάψυξη για υπεροχα smoothies)

Φυσικά θα ξαναπιώ καφέ, όχι όμως από συνήθεια.

Στόχος είναι να μην αφήνουμε τις απολαύσεις να γίνουν εξαρτήσεις.

Τί λες;;;

Tilasa Digeni Τιλάσα 


Σχόλια